Shout Box

Who's Online
0 registered (), 40 Guests and 1 Spider online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Page 2 of 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >
Topic Options
#26950 - 07/13/10 11:24 AM Re: Motörhead Finland [Re: MHB3133]
perkele Offline
journeyman

Registered: 07/09/08
Loc: Tampere, FIN
Hyvä oli meininki hurreissa ja tietäähän sen ku Mikkey Dee on svenski niin äijä otettiin vastaan sen mukaisesti. Hieno oli lavashow liekkejä ja tulta paikoitellen lavalla ja Killed By Death biisin aikan lavalla saapasteli vähäpukeinen flamegirls ryhmä. aijai:D
Brxton Academyssa en ole ite käynyt mutta samanlainen paikka ku Hammersmith Odeon on se eli lavalle näkee helvetin hyvin paikasta ku paikast ja ei siis tarvitse mennä etumestoille jos ei halua nauttia paineesta...aah ihana paine:D
Suosittelen kans menemään samalla Brightonin keikalle: hieno kaupunki meren rannalla ja kätevästi pääsee junalla, reilun tunnin reissu ja ei kauhean kallis junamatka: ite olin viime syksynä kattomassa Therapy?ä siellä ja sitten seuraavana päivänä Lontoossa. Jos olet facebookissa niin eti minut sieltä: Petri Juha Koskiniemi: siellä kuvia mun profiilissa usealta MH keikalt mm. Ruotsin viime vkonlopun vedolta.
Pete

Edited by perkele (07/13/10 11:26 AM)

#26967 - 07/13/10 07:28 PM Re: Motörhead Finland [Re: perkele]
mmotorhead Offline
Pooh-Bah

Registered: 07/20/08
Loc: Brazil - SP - Praia Grande
Joten Perkele se on sinun Petri? cool smile

#26972 - 07/14/10 07:23 AM Re: Motörhead Finland [Re: perkele]
MHB3133 Offline
enthusiast

Registered: 07/10/10
Loc: Jyväskylä, Finland
Originally Posted By: perkele
Hyvä oli meininki hurreissa ja tietäähän sen ku Mikkey Dee on svenski niin äijä otettiin vastaan sen mukaisesti. Hieno oli lavashow liekkejä ja tulta paikoitellen lavalla ja Killed By Death biisin aikan lavalla saapasteli vähäpukeinen flamegirls ryhmä. aijai:D
Brxton Academyssa en ole ite käynyt mutta samanlainen paikka ku Hammersmith Odeon on se eli lavalle näkee helvetin hyvin paikasta ku paikast ja ei siis tarvitse mennä etumestoille jos ei halua nauttia paineesta...aah ihana paine:D
Suosittelen kans menemään samalla Brightonin keikalle: hieno kaupunki meren rannalla ja kätevästi pääsee junalla, reilun tunnin reissu ja ei kauhean kallis junamatka: ite olin viime syksynä kattomassa Therapy?ä siellä ja sitten seuraavana päivänä Lontoossa. Jos olet facebookissa niin eti minut sieltä: Petri Juha Koskiniemi: siellä kuvia mun profiilissa usealta MH keikalt mm. Ruotsin viime vkonlopun vedolta.
Pete

Joo, täytyy tosissaan miettiä jos tota brightonin keikkaa lähtis kanssa kattoon. Käyny kyllä paikkakunnalla joskus `85. Brixtoni kuulostaa jes keikka mestalta siis. Ei painetta, istuma paikat. cry
Toi facebookki ei oikein oo meitsin mesta. Jos joku kaveri ois, niin näkis noita fotoja. Tuo ois kyllä aika hyvä syy liittyä. smile Kiitti infoista.
Pasi(MHB 3133)

#26978 - 07/14/10 10:24 AM Re: Motörhead Finland [Re: mmotorhead]
perkele Offline
journeyman

Originally Posted By: mmotorhead
Joten Perkele se on sinun Petri? cool smile

Joo, minä se olen ja sinä olet Marco, oikein?

#26987 - 07/14/10 10:05 PM Re: Motörhead Finland [Re: perkele]
mmotorhead Offline
Pooh-Bah

Registered: 07/20/08
Loc: Brazil - SP - Praia Grande
kyllä ... se olen minä ... Marco Motorhead Loiacono:)
Tradukka säännöt;)

#26994 - 07/15/10 06:14 AM Re: Motörhead Finland [Re: Rigster]
MHB3133 Offline
enthusiast

Registered: 07/10/10
Loc: Jyväskylä, Finland
Moi!!!Tiedustelin Finnkinosta että onko LEMMY-THE MOVIE TEASER tulossa ohjelmistoon. Näin vastasivat:

`Valitettavasti tällä hetkellä näyttäisi siltä, ettei kyseinen elokuva tulisi Finnkinon ohjelmistoon. Ohjelmistossa voi toki tapahtua muutoksia, joten kannattaa seurata internet sivuiltamme (http://www.finnkino.fi/movies/premieres/) tulevia elokuvia, jonne ne päivittyvät ensi-ilta päivän varmistuttua.`

Että sillä lailla, ois aika hienoa nähdä tuo pätkä elokuvateatterissa ennen kuin se ilmestyy DVD:nä. Kun ei oo tietoa senkään ilmestymispäivästä täällä pohjolassa. Jos joku tietää niin ei muuta kun infoa foorumille.

#26996 - 07/15/10 08:38 AM Re: Motörhead Finland [Re: MHB3133]
perkele Offline
journeyman

rainan toinen (eiks heitä ole kaksi..:D) ohjaaja Wes Orlowski (kirjoitinko oikein)kirjoitteli/vastasi mulle Facebookissa että skandinavia syksystä/alku talvesta. tietysti voi kaikkea tapahtua ettei tuokaan toteudu...

#27000 - 07/15/10 09:12 AM Re: Motörhead Finland [Re: perkele]
X-Joo Offline
member

Registered: 09/06/08
Loc: Finland, Oulu
Tulisi varmasti leffaan mentyä, jos siellä olisi the Movie...DVD on must- ostos.
Onko muuten kellään infoa milloin uudet motör/head cat CD tulevat markkinoille.

#27039 - 07/16/10 03:48 AM Re: Motörhead Finland [Re: X-Joo]
perkele Offline
journeyman

uus Motörhead on kaupoissa Loka- Marraskuussa näillä näkymin. Uus Headcat luultavasti ens vuoden alussa. Tulis pian se Lemmyn kauan odotettu soolokin, sitä on meinaan odotettu. Ainahan näihin voi tulla muutoksia...Ja sehän on varma että Lemmy movie julkaistaan myös DVDnä ja uskoisin että ens vuoden alkupuolelle menneepi tuo, U never know...

#27099 - 07/17/10 10:39 AM Re: Motörhead Finland [Re: perkele]
X-Joo Offline
member

Registered: 09/06/08
Loc: Finland, Oulu
Joo toi soolocd on mielenkiintoinen tapaus. Onko se sitten kovin erilaista kuin Moottoripää? En tiedä, Lemmystä ei koskaan tiedä!
Sais hyvän paketin kun olisi DVD movie ja soolo samoissa kuosissa!

Page 2 of 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >